Сайт кафедри економіки природокористування ОДЕКУ

Метою вивчення дисципліни «Менеджмент та маркетинг в туризмі» є формування здатностей самостійно мислити, приймати управлінські рішення, що стосуються управління фірмою та маркетингової діяльності.

Загальний обсяг навчального часу, що випадає на вивчення дисципліни «Менеджмент та маркетинг в туризмі», дорівнює 180 годинам (30 - лекції, 30 - практичні заняття, 120 - самостійна робота студентів; 6 кредитів EСTS + 1 наук).


Метою вивчення даної дисципліни  - є ознайомлення студентів із теоретичними основами застосування нових інформаційних технологій комплектування, просування та продажу турів; формування знань щодо новітніх механізмів та методів управління міжнародними та вітчизняними підприємствами сфери туризму.

Налаштування

Налаштування